TÚLÉLŐ
A Harcosok klubja szerzőjének, színpadra eddig még sosem adaptált, újabb horror-szatírája. A Túlélő főhőse egy zuhanó repülőgép pilótafülkéjében meséli el történetét a fekete doboznak...
A Harcosok klubja szerzőjének, színpadra eddig még sosem adaptált, újabb horror-szatírája. A Túlélő főhőse egy zuhanó repülőgép pilótafülkéjében meséli el történetét a fekete doboznak...
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: Tuesday, February 06 2024 7:00PM
Túlélő
„Mikrofonpróba. Egy, kettő, három.
Talán működik. Nem tudom. Hogy hallasz-e, még azt se tudom.
De ha hallasz, akkor figyelj. Ha figyelsz, akkor rátaláltál arra a történetre, amiben minden csődöt mondott. Ez a 2039-es járat fedélzeti adatrögzítője. Fekete doboznak hívják, bár narancssárga, és a belsejében van egy végtelenített huzal, ami mindent megőriz, ami hátramaradt. Na, te most ráleltél erre a történetre…”
A Harcosok klubja szerzőjének, színpadra eddig még sosem adaptált, újabb horror-szatírája. A Túlélő főhőse egy zuhanó repülőgép pilótafülkéjében meséli el történetét a fekete doboznak. A „Lenni vagy nem lenni” kérdéskör sajátos körbejárása. Egy féktelen, szuicid akció, melyhez a fogyasztói társadalom, a tömegkultúra, a vallási biznisz és a civilizáció összes agyréme vezetett.
Varga Ádám monodrámája Chuck Palahniuk Túlélő című könyve nyomán.
Szigorúan 16 éven felülieknek!
A Manna, a Másik Oldal produkciója.
Az Őrült Nők Ketrece egy olyan hely, ahol mindenki az lehet, aki. Vagy épp az, aki lenni akar. De ha muszáj másnak mutatnod magad, mint aki vagy? Hit, remény, szeretet, munka, család, haza, tegnap, ma, holnap, én, te – és ketten együtt.
Artistic director and director-choreographer Balázs Vincze is very familiar with the tastes of dance aficionados partial to the traditions of bourgeois theatre and is superb at adapting familiar and popular literary classics to the dance stage. His wonderful sense of proportion enables audiences to follow plots in the language of dance. His contemporary choreographies built on classical foundations are unique, spectacular and of a high professional calibre without losing sight of the need to please the audience.
Giuseppe Verdi AIDA Opera in three parts, four acts, in Italian, with Hungarian, English, and Italian subtitles
Georges Bizet CARMEN Opera in four acts, in French, with Hungarian, English, and French subtitles
Vujity Tvrtko új estje rengeteg kalanddal, hatalmas optimizmussal és motivációval, valamint a legyőzhetetlenség erejével. Egy világgá ment riporter elképesztő élete…
item(s) in basket
total:
Time limit has expired. Please, put item(s) in to basket again.